Subject: Maksetaotluse perioodil 01.11.2023 – 15.11.2023
From: "Merily Allak" <[email-masked]>
To: "JM info Shared MB",Juta Jõgis
Date: Wed, 15 Nov 2023 16:56:23 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Tulenevalt OÜ HUGO ja Justiitsministeeriumi vahel sõlmitud Toetuse 
kasutamise lepingust nr 4-7/38 esitame maksetaotluse perioodil 01.11.2023- 
15.11.2023 osutatud õigusabiteenuse kohta summa   € 20 533,50

Novembri esimeses pooles osutati õigusabiteenust  585 h.

Täpsustan, et oktoobris 2023 oli õigusabiteenuse osutamise maksumuse osakaal 
Justiitsministeerium 78% ning kliendid 22%, novembri esimese poole 
Justiitsministeeriumi osa arvutamiseks aluseks 22%.

  585  x 45 x 0,78% =  20 533,50 eur

Leping 4-7/38

75 739

Õigusnõustamisteenus (kliendi osa oktoobris

 16 660

Oktoobris tasus tasus JUM arvetest

78%

Lugupidamisega

-- 

  <https://hugo.legal/imgs/HUGO_legal.png>

Merily AllakBüroojuhataja
(+372) 6880 [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>
 <https://hugo.legal/>
 <https://facebook.com/hugolegalai>
 <https://instagram.com/hugolegalai>

Antud e-kiri on konfidentsiaalne ning kaitstud.